رولزرویس چینی به بازار خودروی ایران رسید / معرفی کامل هونگچی H5

هونگچی اچ ۵ به عنوان لوکس ترین خودروی چینی در حال شماره گذاری در ایران است.

رولزرویس چینی به بازار خودروی ایران رسید / معرفی کامل هونگچی H5

هونگچی از جمله خودروسازان با سابقه و لوکس چینی محسوب می‌شود و در حقیقت این خودروساز زیرمجموعه لوکس برند فاو (FAW) است. حال محصولی جذاب از این خودروساز چینی با نام اچ ۵ به کشور راه یافته است.

واردات این خودرو توسط بی ام کارز زیرمجموعه بهمن موتور به کشور انجام می‌شود.

طراحی ظاهری

طراحی ظاهری خودرو در تمام بخش ها لوکس و متفاوت از اکثر خودروهایی است که تا کنون در بازار دیده‌اید. در نمای جلو چراغ های ال ای دی و خط قرمز رنگی که از روی کاپوت کشیده نظرتان را جلب می‌کند. در نمای عقب چراغ های به هم پیوسته و جذابی را داریم. در نمای کناری هم از رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی استفاده شده است.

هونگچی-H5-4

مشخصات فنی هونگچی H5

هونگچی اچ ۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۲ اسب بخار و ۳۴۰ نیوتن.متر گشتاور بهره می‌برد. توان این پیشرانه از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. این خودروی ۱.۶ تنی می‌تواند در مدت زمان ۷.۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. در عین مصرف سوخت پایین و زیر ۷ لیتر در هر صد کیلومتر را در این خودرو داریم.

امکانات رفاهی هونگچی H5

از جمله امکانات رفاهی مهم هونگچی می‌توان به ۹ کیسه هوا، مانیتور لمسی بزرگ ۱۲.۶ اینچی، کلاستر دیجیتالی، رادار حرکت بین خطوط، سقف پانوراما دو تکه، کروز کنترل هوشمند، سیستم صوتی حرفه ای به همراه ساب ووفر، صندلی‌های راننده و شاگرد به همراه سردکن و گرمکن، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله و... اشاره کرد.

 

 

این خودرو در حقیقت لوکس ترین خودروی چینی در بازار ایران محسوب می‌شود. قیمت هونگچی اچ ۵ با احتساب هزینه‌های شماره گذاری ۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون تومان است. اما قیمت این خودرو در بازار آزاد تا بیش از ۱۰ میلیارد تومان هم رسیده است.

www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر