شرایط فروش فوق العاده یک محصول ایران خودرو اعلام شد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جزئیات

درآستانه جدیدترین دوره فروش هایما X۷، گروه خودروسازی ایران خودرو شرایط ویژه‌ای را برای متقاضیان این محصول در نظر گرفته است. این فروش فوق‌العاده که در قالب پنجاه و هفتمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود، صرفاً برای منتخبین محصول هایما X۷ در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش فوق العاده یک محصول ایران خودرو اعلام شد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جزئیات

بر اساس اعلام رسمی شرکت، متقاضیانی که در آذرماه سال ۱۴۰۲ و مطابق با اطلاعیه شماره ۴ سامانه یکپارچه، نام خود را برای خرید این خودرو ثبت کرده‌اند و اسامی آنها برای اولویت هشتم (بخش پایانی) فروش فوق‌العاده هایما X۷ به ایران خودرو اعلام شده است، می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند. این افراد پیامک فراخوان شرکت ایران خودرو را دریافت کرده‌اند یا نام آنها در سایت فروش اینترنتی این شرکت درج شده است.

طرح فروش فوق‌العاده (فراخوان) با موعد تحویل ۹۰ روزه ویژه متقاضیان عادی و منطبق با لیست متقاضیان اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ آغاز و تا روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ ادامه خواهد داشت.

در این طرح فروش خودرو مینی ون هایما X۷ با کد کلاس ۵۳۰۰۱ و نرخ مصوب فروش ۱۵،۴۶۹،۷۵۲،۰۰۰ ریال

در رنگ‌های قابل عرضه: مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، ذغالی متالیک در قالب برنامه فروش شماره ۱۰۸۲۵۱ قابل خرید است. موعد تحویل خودرو ۹۰ روزه اعلام شده است.

جدول شرایط فروش فوق العاده هایما ۷X ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳

شرح خودرو هایما 7X
کد کلاس خودرو 53001
قیمت مصوب فروش (ریال) 15,469,752,000
رنگ های قابل عرضه مشکی آبنوس / خاکستری متالیک / ذغالی متالیک
برنامه فروش 108251
موعد تحویل 90 روزه
www.novin.com
www.novin.com
منبع: خودرو بانک
ارسال نظر