روزگار خودرو گزارش می دهد؛

خاص ترین خودروی هیوندای به ایران رسید / معرفی کامل هیوندای کونا

هیوندای کونا یکی از جذاب ترین خودروهای این برنده کره‌ای اخیرا به کشور راه یافته و به زودی در سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.

خاص ترین خودروی هیوندای به ایران رسید / معرفی کامل هیوندای کونا

واردات خودرو در دور جدید به خصوص برای محصولات هیوندای با مدل‌های لو آپشن صورت گرفت. اما حالا شاهد ورود یک خودروی خاص توسط شرکت KTL‌ هستیم. هیوندای کونا همان خودروی جذابی است که در ادامه فیلم معرفی آن را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

مشخصات فنی هیوندای کونا

هیوندای کونا در بخش فنی از پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان ۱۴۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۷۹ نیوتن.متر بهره می‌برد. توان این پیشرانه از طریق گیربکس CVT اتوماتیک مخصوص گروه هیوندای که IVT نام دارد به محور جلو منتقل می‌شود.

هیوندای-کونا-۳

شتاب صفر تا صد هیوندای کونا تقریبا ۱۰.۸ ثانیه است و مصرف سوخت این خودرو تقریبا ۷.۳ لیتر اعلام شده است.

امکانات رفاهی هیوندای کونا

از جمله امکانات رفاهی مهم کونا می‌توان به صندلی راننده برقی، فرمان برقی، کروز کنترل، سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله، شیفتر دنده پشت فرمان، شارژر وایرلس، ترمز پارک برقی، سنسور نور، اتوهلد، سنسور پارک جلو و عقب، مانیتور لمسی و چراغ‌های ال ای دی اشاره کرد.

با توجه به این مورد می‌توان گفت کونا شرایط بسیار بهتری از بابت آپشن نسبت به سایر خودروهای این برند در دور جدید واردات دارد.

هیوندای-کونا-۲

قیمت هیوندای کونا

هنوز قیمت نهایی کونا و زمان عرضه آن در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مشخص نیست. اما با این وجود به نظر می‌رسد که قیمت عرضه این خودرو زیر ۳ میلیارد تومان باشد.

www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر