مسافران نوروزی نگران سوخت خود باشند؟/ افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصد کارت‌های سوخت آزاد در ایام نوروز

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت سراسر کشور گفت: پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد کارت‌های سوخت آزاد در سراسر کشور به فراخور فروش و موقعیت جغرافیایی جایگاه‌داران سوخت افزایش یابد.

مسافران نوروزی نگران سوخت خود باشند؟/ افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصد کارت‌های سوخت آزاد در ایام نوروز

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت سراسر کشور در گفتگوی تلفنی درباره اینکه در حال حاضر بسیاری از جایگاه‌های سوخت کشور با کمبود کارت سوخت آزاد مواجه هستند، اظهار کرد: همانطوری که در برنامه‌ گذشته "تهران ۲۰" که با حضور مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد، بر ضرورت افزایش تعداد کارت‌های سوخت آزاد با توجه به ایام پایانی سال و رشد چندین برابری سفرهای نوروزی تاکید کرده‌ایم.

افزایش حدود ۲ برابری کارت‌ آزاد سوخت در سراسر کشور

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت سراسر کشور با اشاره به آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای توزیع سوخت نوروزی و توزیع کارت آزاد، گفت: امروز مدیرعامل فرآورده‌های شرکت نفتی از افزایش تعداد کارت‌های آزاد در ایام نوروز خبر داد.

نواز بیان داشت: پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد کارت‌های سوخت آزاد در سراسر کشور به فراخور فروش و موقعیت جغرافیایی جایگاه‌داران سوخت افزایش یابد.

به گفته وی، هم‌اکنون در حال تلاشیم که مثلاً اگر جایگاهی دارای یک کارت سوخت باشد، بتوانیم ۲ کارت آزاد جدید به آن جایگاه سوخت اضافه کنیم.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت سراسر کشور در پایان مطرح کرد: در حال حاضر جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور وجود دارند که بدون کارت آزاد هستند و یا به ازای هر سکو یک کارت و برخی دیگر نیز به ازای هر سکو دو تا سه کارت سوخت آزاد دارند که بر اساس نیازسنجی جایگاه‌داران، کارت‌های آزاد برای آنان مهیا شده است که به نسبت فروش‌ آنها افزایش پیدا خواهد کرد.

www.novin.com
www.novin.com
منبع: تهران ۲۰
ارسال نظر